کشور ما کمی در زمینه صنعت مد و پوشاک ضعیف است به گونه ای که هنوز بازار مصرف پوشاک نگاهش را به آن سوی اب ها دوخته است اگر چه در بعضی از کارگاه های کوچک و کارخانه های صنعتی ، پوشاک مورد نیاز نسل جوان ایرانی تهیه می شود اما تولید داخلی در مقیاس با واردات هنوز نتوانسته جواب گوی مصرف موجود باشد. نداشتن برند بزرگترین مشکل پوشاک ایران تا برندسازی صورت نگیرد همچنان برند ایرانی بی هویت می ماند. یکی از مهمترین مشکلات ما هزینه های برندسازی است نداشتن رونق بازار امکان برندسازی را به تولید کنندگان ایرانی نمی دهد. منع برگزاری شوهای رسمی لباس لباس بانوان زیر ذره بین است و برند اسمی و معروفی در زمینه تولید پوشاک ایرانی بسیار اندک است به گونه ای که در مقایسه با آقایان اصلا قابل توجیه نیست. در ایران پوشاک زنانه به مانتو و لباس های مجلسی محدود شده است ولی در خارج از کشور طیف گسترده تری از مدل لباس وجود دارد.
شاید عدم اجازه به برگزاری شو های لباس و چاپ مجله های مد باعث این محدودیت در این صنعت شده است که این مسئله قابل بررسی است تا مشخص شود چه راهکاری باید برای پیشرفت این صنعت پیش بگیریم. انتخاب ترلان پروانه به عنوان مُدل شاید کمی بحث برانگیز باشد. البته فراهم کردن زمینه ارتباط هنرمندان با طراحان لباس بسیار می تواند به صنعت مد و پوشاک کمک کند که خوشبختانه هنرمندان ما در این زمینه بسیار همکاری کرده اند . آیا به نظر شما این بانوی عزیز کشورمان برای این کار مناسب است؟ نظرات شما مردم عزیز ، میتواند به موفقیت این هنرمند محبوب و پیشرفت در صنعت مد و پوشاک کشورمان در آینده پیش رو بسیار کمک کند.
برندکده حامی برند های پوشاک ایرانی